Tävling m.m

 Tänkte berätta i söndags tävlade jag en klubbtävling LD 80cm han kändes fin och samlad på framhoppningen dock väldigt taggad. Det började bra tills hinder 5där han stannade 1gång sen hoppade han över det men vägrade ut sig på hinder 6 tyvär. Men är ändå väldigt nöjd då jag tyckte det såg fint ut iallafall:) Kan lägga upp en video ifrån tävlingen ikväll Maybe:)) Nu är jag iallafall påväg till Alice min baby boo<3 Var nyss i stallet hos min ponni plutt och fixade hans saker och gosade med honom men det regnande så pass mycket att jag valde att inte rida så det blir hårdpass imorgon tror jag ska hoppa med Alice:) Nu är det hursomhelst höstlov och det är hur jävla skönt som helst! Är så sjukt taggad,bestämt mig att detta lovet ska bli det bästa höstlovet ever! Så känns bra att börja det med världens bästa vän:)) Vad ska ni göra på höstlovet? 
Har bytt ut mitt blonda hår mot svart nu förresten. Tycker ni att det blev snyggt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! Är inte LC 90 cm på D ponny? Eller har jag fel?? :)

Svar: Oj sorry My bad, Du har rätt haha
Ellen

2014-10-26 @ 08:24:24
Postat av: Emma

Ett tips bara! Dagen efter hästen har vilat ska den helst ta det lite lugnare :) fin blogg

Svar: Jag vet, jag skrittade och travade bara lite i skogen dagen efter:) Tack
Ellen

2014-10-26 @ 10:28:46
Postat av: Anonym

Fint hår, men jag tycker att du var finare i blont.
Synd att ni vägrade ut er på en så låg höjd, måste kännas misslyckat
PussPuss

Svar: hallå du som verkar lyckas med allt:)) känns faktiskt inte alls misslyckat!
Ellen

2014-10-27 @ 16:14:51
Postat av: Anonym

Inte alls en låg höjd! Jättebra att ni kommit så långt som till LC det krävs mycket av både ryttare och häst till det och 90 cm är inte en låg höjd och speciellt inte om det är en bana! Tycker du och Sparky är jätteduktiga :)

Svar: åh tack vad glad jag blir
Ellen

2014-10-29 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback