Mål och drömmar

Det är viktigt att ha mål och drömmar vilken sport man än spelar ridning elr tennis elr fotboll elr simning mål och drömmar är alltid lika viktiga!! Jag tycker  man ska ha mål man vet man kan uppnå inom kort tid istället för mål man vet man kanske kan uppnå om 40år jag tycker det är viktigt att ha mål och drömmar så att man alltid har något att kämpa och sträva efter!! 

Så här kmr mina mål resten av 2013🎀

Mina mål med sparky 2013🎀Mina mål med sparky resten av 2913 Är att gå säkra rundor på LD (90cm) och att han inte attackerar i boxen och att man kan fånga hnm i hagen utan havre hink🎀  

Mina mål med skolan 2012🎀 är att få minst D i alla ämnen🎀

Drömmar är oxå viktigt här kmr mina drömmar med sparky🎀 
Mina drömmar med sparky är att tävla ponny SM och att kunna rida Natural horsman ship på hnm🎀 

Vad är era drömmar och mål?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju inget ting om hästar! Du kommer aldrig komma till sm för du är inte duktig på att rida! LD ÄR INTE 90 FÖR D-PONNY! Sluta tro att du är bra på att rida. Lär dig rida ifall du ska ha häst! Tycker serri att det är synd om hästen

2013-10-01 @ 14:04:19
Postat av: Moa

Attackerar han dig i boxen ? :o Kanske för att han är rädd :(bra blogg!

2013-10-01 @ 21:21:27
Postat av: Molly

Det är aldrig hästens fel ifall den inte vill bli fångad i hagen eller attackerar. Antingen trivs han inte eller gör du fel... det finns kurser där man lär sig hur man hanterar en häst på rätt sätt. Du borde gå på det eftersom du inte är så hästkunnig!

Svar: Lilla gumman jag tror jag vet hur jag tar hand im min häst
Ellen

2013-10-02 @ 14:36:24
Postat av: Molly

Haha! Du har bara haft hästen i en månad och du tror du vet allt! Nybörjare på hög nivå. Och förästen borde du verkligen rida för tränare för hästens skull för han måste göra allt jobb just nu!!!

2013-10-03 @ 19:25:19
Postat av: Anonym

Nog för att hon har haft hästen en månad, men hon har ju faktiskt ridit i många år innan hon fick sin egen häst. Hur vet du förresten att det är hästen som gör allt jobb? Är du med när Ellen rider? Nej det här låter som ren och skär avundsjuka, både från dig Molly och Emelie. Ta hand om era egna drömmar och mål istället för att klanka ner på andra, för tro mig, det kommer ni mycket längre på :)

Svar: Tack❤️❤️❤️
Ellen

2013-10-03 @ 19:55:31
Postat av: Anonym

Asså allvarligt? Måste ni vara så jävla taskiga mot henne? Vrf lägger ni ens ner tid för att skriva taskiga kommentarer? Man kan faktiskt bli djupt sårad. Så lämna henne ifred!!

2013-10-04 @ 14:54:15
Postat av: Anonym

Du suger!

2013-10-07 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback